UA
 
Вітяфедич Ахматочехов
15 января 2013, 17:03
macroweb добавил комментарий к статье
Правда.Ru: "Наша Украина" против "воровского правительства"
Не проти. Питання референдуму має звучати так: "Чи згодні ви, що українська мова є єдиною державною на території України навіки вічні без права перегляду в майбутньому". Тоді нарешті б повиздихували від розпачу всі ті, хто на мовному питанні маніпулює і будує незрозумілу політику, а решта громадян будували б нормальне середовище для життя. І не треба зливати в одну кучу російськомовних, росіян і русскіх тролів. Це три різні явища.
15 января 2013, 16:41
macroweb добавил комментарий к статье
Правда.Ru: "Наша Украина" против "воровского правительства"
І чому Росія не захищає інтереси ВСЕХ українців, яких там біля 3-х млн. і не дозволить там відсилати телеграми з буквою Ї?
15 января 2013, 16:37
macroweb добавил комментарий к статье
Правда.Ru: "Наша Украина" против "воровского правительства"
Та ти що? Ну то поясни мені, як держава має вгамувати інтереси ВСЕХ, якщо інтереси у нас взаємовиключні? Я хочу, щоб ми їхали направо, а ти - наліво. І що має робити держава? Провести самоліквідацію? А от держава захищає інтереси дітей. Але вона ж цим самим порушує інтереси педофілів, чи не так? Уявляєш, у педофіла прищемлюють його інтерес трахати дітей. Тебе це, часом, не обурює? Можна, звичайно, безкінечно скавуліти, яка погана держава, що, бач, має програми власного розвитку, а не розвитку чужої держави, але мені здається, що краще просто забити на таких, як ти і виконувати інтереси більшості, як це є у всіх нормальних державах. А інтереси більшості, включно з російськомовними громадянами та громадянами інших національностей, на щастя не співпадають з інтересами твоїми, бо вони хочуть жити в нормальній державі Україна, а не в якомусь постсовдепівському болоті.
15 января 2013, 16:13
macroweb добавил комментарий к статье
Правда.Ru: "Наша Украина" против "воровского правительства"
Та мені до лампочки, хто, де і як разговарює. Разговарюй у себе на кухні хоч по турецьки. А в державі Україна є свої національні інтереси, до числа яких входить і мовна політика. Хочеш відсилати телеграми з буквою Ё - вали в Архангельськ. Або вчи мову країни, в якій живеш. Задовбали з своїми капризами.
15 января 2013, 16:04
macroweb добавил комментарий к статье
Правда.Ru: "Наша Украина" против "воровского правительства"
Зараз ще китайці почнуть обурюватися, що в Україні не можна відправляти телеграми ієрогліфами.
15 января 2013, 16:20
macroweb добавил комментарий к статье
Правда.Ru: "Наша Украина" против "воровского правительства"
Всіх, від грузинів до литовців у світі прийнято вважати "рашнами" тільки тому, що ще не змінилися покоління після розпаду СССР. Хоч все на протязі 20-ти років вже ДУУУЖЕ помінялося і в світі таки знають, що таке Ukraine, це вже далеко не сприйняття 90-х років. Просто СССР сприймали, не без допомоги політики кремля, як Росію. Певні ерудити в інших країнах знали, що там (тут) є ще якісь національності, але це було щось другорядне. Щось на кшталт того, що каталонці в Іспанії чи валлійці в Британії. Ми (дехто) знаємо, що існують каталонці та валлійці, але нам зручніше їх не диверсифіковувати та називати іспанцями і англійцями відповідно. Різниця в тому, що на адміністративно-політичній карті світу досі не існує ані Каталонії, як окремої держави, ані Уельсу. А Україна існує. Тому ще максимум одне покоління і все стане на свої місця.
15 января 2013, 16:08
macroweb добавил комментарий к статье
Правда.Ru: "Наша Украина" против "воровского правительства"
А если у пациента возникают сложности с пониманием «схеми лікування» _____________________________________________ Тобто я чомусь маю розуміти "схемы лечения" в країні, яка взагалі-то ваапще не Росія, а тобі Бог розуму не дає розуміти "схему лікування"? За 20 з лишнім років не зміг вивчити такого словосполучення? То внатурі треба якусь тотально-диктаторську українізацію зробити, щоб вже повиводилися ці "непонімающі" гобліни.
15 января 2013, 15:07
macroweb добавил комментарий к статье
Правда.Ru: "Наша Украина" против "воровского правительства"
Нічого. Це все дуже легко і швидко міняється, повір. Випадок з власного життя: В Лондоні сусід-індус (їх там навалом, ледь не третина міста) спитав мене, звідки я є? Я відповів - Ukraine. Oh, russian - зробив він висновок. Я не став йому пояснювати, а просто погодився, кажу: ну так, дорогий цигане. Він мені обурено каже - Я не циган!!! А я йому кажу - та яка різниця? Виглядаєш на цигана. Ви, індуси з циганами хіба не одне й те ж саме? Це ж так, як у нас ukrainian і russian, чи не так? Після того він вже ніколи не забував, що я саме ukrainian і навіть хвалився мені, що дивився напередодні передачу про Київ - capital of Ukraine. Просто, сергеїч, поменше треба таких,як ти, і побільше таких, що вміють себе самоідентифіковувати. І з часом все внормується по всьому світі, не переживай.
22 июня 2013, 23:29
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Від життя чи від чого?
22 июня 2013, 23:25
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Звичайно, що приходилося. Я ж жива людина.
22 июня 2013, 23:19
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Ну дуже загальна фраза
22 июня 2013, 23:11
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Коли дощ паде за вікном, а не на голову, то приємно слухати його шум :)
22 июня 2013, 23:45
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Ок, візьму на приціл
22 июня 2013, 23:33
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Ні, не читав. Хотілося б сказати, що скоро прочитаю, але то б я збрехав. Бо якось останнім часом не до книжок. В список бажаної літератури занесу. А про що то?
22 июня 2013, 23:19
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Я не знавець в релігієзнавтві, але якось так збоку виглядає, що буддизм, то найгуманніша з усіх релігій. Християнство та Іслам завжди брали своє насильством, а ці - спокоєм. Хоча, може то воно лиш так виглядає.
22 июня 2013, 23:12
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Так і хочеться стати буддистом :))
22 июня 2013, 23:21
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Ага, була подібна пісенька в німкеньок. "Варум" називалася. Але то попса, це більш глибоке, імхо.
22 июня 2013, 23:34
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Будуїсти якісь :) Я сало не люблю. Хіба тільки під 100 грам :)
23 июня 2013, 12:32
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Колись купив вживаний автомобіль, а в ньому попередній власник залишив стару касету, на якій і була ця пісня. Я потім довго шукав, що ж це за виконавець. Потім цілий альбом скачав, він вартий уваги весь. Ще цікава передісторія цього альбому. Автор (композитор з Ірану) кілька років випрошував дозволу буддистського верховного монаха на те, щоб використати в своєму творі їх мантри. Хоч альбом став всесвітньо відомим, але він відмовився від гонорарів за нього і всі гроші досі надходять кудись в Шао-Лінь.
22 июня 2013, 23:48
macroweb добавил комментарий к статье
Газета.Ru: Рушайло и Слиска не наблюдатели, а творцы параллельной реальности
Жінка каже, що треба спати. Дивно, їй треба, а я маю спати. Але вона шия, тому йду. Добраніч і приємних музичок.