Віктор Мельник
Украина, Вінниця-Київ
28 мая 2014, 18:05

Бідність моральна і матеріальна

Неполітичні роздуми про колективну психологію
5 октября 2013, 11:52

Польська ідентичність на Східних Кресах

Декілька думок про етнополітичне минуле Правобережної України
22 августа 2013, 01:36

Антропологічна типологія давньоукраїнського населення: частина перша

Цю статтю я написав для Міжнародного Антропологічного Конгресу, який відбудеться у Вінниці у жовтні. Висловлюю подяку НДЦ антропології, морфології та генетики людини Вінницького Медуніверситету.
20 августа 2013, 08:39

Історико-антропологічна платформа громадівського соціалізму Михайла Драгоманова

Вплив Михайла Драгоманова (1841-1895) на розвиток теорії історичної та політичної наук в Україні, Російській Імперії та всій Східній Європі просто величезний.
18 марта 2014, 03:11

Російське євразійство, інформаційна війна та олігархічна змова

Думки з приводу нової української перспективи
15 марта 2014, 23:14

Кримське питання як історичне випробовування

Верховна Рада України розпустила Верховну Раду АР Крим. За це сьогодні, 15 березня 2014 року, проголосували 278 народних депутатів.
15 июля 2013, 15:04

Колективна свідомість у контексті традиції: нова книга про суспільство

Книга «Нариси з теорії соціокультурної антропології» була видана в квітні 2013 року і стала підсумком майже півторарічної роботи автора.
1 августа 2013, 09:53

Життя без ідеї: феномен сучасної української держави

Сьогоднішнє положення України визначається трьома моментами: залежністю від світових фінансово-економічних структур, бездарністю чиновницького управлінського апарату та байдужістю народних мас.
16 августа 2013, 21:21

Гомеостаз та інертні маси в українській дійсності: песимістичне бачення

Інерція радянської системи після 1991 року стала головною соціально-психологічною підставою життя України. Ми не рухаємось – ми стоїмо на місці.
20 августа 2013, 11:49

Українська нація та перший принцип етнопсихології

Формування будь-якої політичної нації, за Ентоні Смітом, полягає у протиставленні. Етнопсихолог І. Данилюк визначає формулу такого протистояння – «ми/вони».