UA
 
Макс Р
8 апреля 2013, 11:49
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Тренера сборной Хорватии по футболу ограбили во время матча
І це теж вірно.
8 апреля 2013, 11:31
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Тренера сборной Хорватии по футболу ограбили во время матча
Жора, а що робити? Торгової нерухомості в містах все ще не вистачає. Доки буде цей дефіцит - будуть МАФи. Думаєте, краще було б цих всіх людей залишити без роботи? Неремонтовані будівлі? Звичайно, доки вони будуть в комунальній власності і будуть здаватись за недорого "своїм" - нікому нафіг не потрібно буде їх ремонтувати. Нафіга орендар має ремонтувати приміщення, з якого він може вилетіти після зміник керівництва управління комунальної власності? Реклама? Ну, від неї нікуди не дінешся.
6 июня 2013, 12:26
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Чи ви думаєте, що за написане хтось має відповідати? І чи не в традиції наших політиків говорити одне, думати інше, а робити - щось третє? Тому я, мабуть, не шукав би в тому якийсь реальний сенс.
6 июня 2013, 15:36
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Це не хиртість демократії, це її реаьна відсутність за наявності імітації.
6 июня 2013, 15:23
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Ви кажете так, ніби наше суспільство може впливати на державу. Ви - можете впливати на державу?
6 июня 2013, 15:35
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Угу.
6 июня 2013, 15:22
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Заложники зі Стокгольма заперечують це ваше твердження.
6 июня 2013, 15:19
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Це не діагноз суспільства. Це - діагноз держави.
6 июня 2013, 16:01
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
... соромно - не карати злочинців. Соромно - виправдовувати злочинців. Соромно - виправдовувати злочинців і покладати вину на жертв. А злочин - це має бути не соромно, а безперспективно і небезпечно.
6 июня 2013, 15:53
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
І чим атеїстичніша країна, тим гірше живуть?
6 июня 2013, 16:15
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
В термінології утвердились два поняття: "терор" і "тероризм". Як правило, слово "терор" вживають коли йдеться про дії держави (те, про що ви пишете), а "тероризм" - коли йдеться про дії проти держави.
6 июня 2013, 16:33
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Совість у людей є. Немає можливості її застосування. Приклад цього - я вам навів.
6 июня 2013, 16:29
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Панацеї немає.
6 июня 2013, 16:24
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Для цього й існує в нормальних країнах суд присяжних.
6 июня 2013, 16:19
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Ви їх багато бачили? Я - кожен день. І якби я міг вибирати - хто буде слухати мою справу і зможе винести справедливе рішення, кого не зможуть підкупити або залякати: 1. професійного суддю; 2. дванадцять випадкових людей з вулиці, то я - за варіант 2. Оце вам на практиці різниця між людьми, які входять до апарату держави і просто людьми. Владні повноваження псують людину.
6 июня 2013, 16:31
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Я, власне, про те ж. Не можна вплинути, не приймаючи участі. Але законодавство не дає можливості впливу суспільства на владу. Навіть обирати владу ми не можемо. Діюча виборча система спотворює волевиявлення.
6 июня 2013, 16:21
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
А ми тут чим займаємось? Ми і є суспільство.
6 июня 2013, 16:44
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Про інше - не знаю.
6 июня 2013, 16:34
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Не псих. Просто ви вийшли з шкільного віку.
6 июня 2013, 16:43
sobaka1barabaka добавил комментарий к статье
Ъ: Разводной апельсин
Традиції змінюються. І змінюються швидко. Це тільки на перший погляд здається, що ми успадкували від наших предків якісь традиції, і ці традиції якось впливають на наше життя. Насправді в мене, наприклад, більше спільного з моїм однолітком з майже будь-якої країни світу, ніж з моїми предками, які жили лише 100 років тому, і з якими мене б мали повязувати традиції. Простіше кажучи, англієць ХХ століття більше схожий на француза ХХ століття, ніж на англійця ХІХ століття.